czwartek, 31 stycznia 2013

Spotkanie z nawróconą aborcjonistką z Holandii


4 lutego 2013
18:00
w łódzkim lokalu Katolickiego Stowarzyszenia "Civitas Christiana", przy ul. Narutowicza 54/8.

Zapraszamy na spotkanie z nawróconą aborcjonistką Irene Van der Wende, która zabiła swoje dziecko poczęte w wyniku gwałtu, autorką książki opowiadającej o tym wydarzeniu i założycielką ruchu na rzecz kobiet po aborcji "Przełamać Ciszę"


Spotkanie odbędzie się w łódzkim lokalu Katolickiego Stowarzyszenia "Civitas Christiana",
przy ul. Narutowicza 54/8.

"Moja relacja z Bogiem wzrastała stopniowo.
... Wszystkiego spróbowałam. W pewnym momencie doszłam jednak do ściany.
... I wtedy po raz pierwszy w życiu, upadłam na kolana." 

(...) Wtedy, kiedy rozważałam zabicie dziecka, nie wierzyłam jeszcze w Boga. A kiedy nie wierzysz w Boga, w jaki sposób możesz odróżnić dobro od zła? Rozważasz tylko, czy coś jest legalne, czy też nie. A jeśli rząd mówi, że coś jest w porządku, ty także automatycznie zaczynasz tak myśleć.
I jesteś wtedy w stanie działać wbrew swojemu instynktowi macierzyńskiemu i wbrew swojemu sumieniu. Robisz to, czego oczekują od ciebie ludzie, którym wcale nie leży na sercu twoje dobro. Myślę, że trzeba wzmocnić kobiety, zachęcić je do tego, aby odważyły się działać w zgodzie z własnym sumieniem i instynktem macierzyńskim. I zapewnić je, że poradzą sobie ze wszystkimi trudnościami, jakie napotykają na swojej drodze. (Irene Van der Wende, dla Naszego Dziennika)

Współorganizatorem spotkania jest
Fundacja PRO Prawo do Życia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz