poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Nowa koszulka Narodowej Łodzi już wybrana.


Właśnie zakończyła się ankieta, w której mogliście głosować na najlepszy projekt koszulki sygnowanej logiem Narodowej Łodzi. Miło nam poinformować, że zwycięzcą głosowania, niewielką przewagą głosów, został projekt numer 3 z ponadczasowym przesłaniem antykomunistycznym. Już niebawem ruszy produkcja koszulek z, nawiązującym do naszej sztandarowej corocznej manifestacji,  napisem "Idzie ANTYKOMUNA Łódź" i emblematem łódzkich narodowców. W najbliższym czasie rozpocznie się ich sprzedaż. Wkrótce więcej szczegółów, zaglądajcie na bloga. Czołem!

3 komentarze:

  1. Całkiem fajny projekt jednak mam pytanie, czy ktoś sprawdził prawidłowość sylabizowania słowa "antykomuna"? Bo nie mam pewności, że tak jest dobrze. Wydaje mi się, że powinno być "anty-komu-na" Nie mam pewności. Podpytajcie jakiegoś polonistę, żeby nie było lipy, że narodowcy nie potrafią dzielić słów na sylaby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy
    Nie mieliśmy na celu sylabizowania słowa "antykomuna" bo gdyby tak było to w projekcie widziałbyś łączniki.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie wygrał projekt nr 4, ktòry ma charakter patriotyczny, odwołujący się do histori. Natomiast projekt nr 3 jest z typu zaangażowanych. Może rozważycie wyprodukowanie obydwu koszulek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń