czwartek, 7 maja 2009

Lewica... Bez Cenzury.


Wyżyny intelektualno - emocjonalne tzw. nowej (tej "prawdziwej") lewicy są niezbadane niczym kosmos, który otacza nasza planetę. Swojego czasu wydawało mi się, że już mnie nic nie zaskoczy. Wierzyłem że istnieje jakaś granica absurdu, czy głupoty do której są zdolni ludzie, myliłem się i to bardzo. Absurd głupoty jaki osiągnął autor tego filmiku, bije na głowę pozostałe wyczyny tej grupy rewolucjonistów.

http://www.youtube.com/watch?v=BP3h-4eW9yI&feature=related

Mnie ciekawi też jedna rzecz. Co by było gdyby ów filmik miał troszkę inny tytuł, hm np... "Śmierć Pedałom" albo Śmierć pewnej bardzo wpływowej mniejszości narodowej. W tle by leciał jakiś ostrzejszy kawałek tuzów polskiej sceny rockowej typu "Odwet 88" lub "Cyklon B". Ile ów filmik by wytrzymał na YT? Jak zareagowałyby nasze opiniotwórcze mass media? Czy także by nabrały wody w usta twierdząc, iż to głupi żart zbuntowanej młodzieży...?

Ps. Radzę Wam nigdy nie próbować...

1 komentarz: