poniedziałek, 21 czerwca 2010

Skończyło się Panie Kaczyński! - moje refleksje wyborcze...


      Wielokrotnie w ostatnich tygodniach starałem się przekonywać znajomych, że głos na Pana będzie tzw. „mniejszym złem” , że będzie Pan swego rodzaju tarczą przed demoliberalnymi zombies z Platformy Obywatelskiej. Jeszcze się łudziłem, że ten pański socjalizm jest na pokaz, żeby zdobyć  nieprzekonanych i ewentualnie przejąć choćby część elektoratu lewicowego. Udowodnił Pan dobitnie swoją wypowiedzią, że to nie jest maska Jarosława Kaczyńskiego tylko jego najprawdziwsza twarz. Pańska twarz i zapewne większej części kierowanej przez Pana partii. Co by nie zostać odebranym za gołosłownego przedstawię cytat z wiecu jaki odbył się w Szczecinie:
„- Niech nam mówią, że jesteśmy lewicowi. Może i po trosze jesteśmy? To nic złego.”
„- W socjalizmie nie było złe to, że budowano. Złe było to, że nie było wolności oraz to, że był to system źle zarządzany”
W związku z tymi słowami nawet Wasze rzekomo narodowo-katolickie poglądy nie ratują sytuacji. W moich oczach został Pan bezpowrotnie skreślony Panie Kaczyński i mam głęboką nadzieję, że nie tylko w moich. Także, skończyło się Panie Kaczyński, miałem zamiar zagłosować na Pana w II turze wyborów na Prezydenta RP, ale całe szczęście że znalazłem Pańską wypowiedź ze Szczecina. Już wolę żeby rządził Polską awatar  Tuska, który prędzej czy później i tak się zbłaźni, niż ten który jednak stał tam gdzie stało ZOMO.
Michał "Owca"

4 komentarze:

  1. A ja tę wypowiedź prezesa Kaczyńskiego dedykuję Ojcu Dyrektorowi;)Nawiasem mówiąc konsekwencją tego wielkiego ogólnonarodowego sporu "Bronek kontra Jarek" (czytaj PO konta PiS) będzie nic innego jak odzyskanie przez Lewicę władzy i to w niedługiej perspektywie czasowej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Michale... zbłaznił się pan. Co złego w tym, że budowano? Socjalizm też miał sowje dobre strony, czy tego pan chce, czy nie. Jestem narodowcem i będę głosował na Kaczyńskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Jarek mówi takie rzeczy to czym tak naprawdę różni się od SLD? Stosunkiem do KK? SLD uważa prawie tak samo.
    Moim zdaniem Kaczyński się zagalopował, bo lewica mu wybaczy to co o niej mówił, i nie przestraszy sie "liberała" bronka, bo bronek tym liberałem nie jest :).
    To oświdczenie JK to idiotyczny zabieg marketingowy,który ukazuje ludziom obłudę tego polityka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ta cala kampania jest zalosna. Bronek i Jarek walcza o glosy lewicy i glaszcza grzesia napieralskiego po glowce. Obluda, falsz i zaklamanie, ktorego nawet polityka bym nie nazwal. Caly ten cyrk pokazuje wybitnie i dobitnie jaka kpina jest obecny system. W ogole najlepiej do tej kampanii pasuje glosowanie przez sms, bo mi jakos urna z bialo-czerwonym orlem do tej parodii wybitnie nie pasuje. A Bronek - jak Klaudiusz, albo Gulczas w Big Brotherze - po prostu lepiej świruje niż Jarek, wiec pewnie wygra ta edycje.

    Socjalizm mial dobre strony? Wprawdzie zaden system nie jest w 100% zly ani w 100% dobry, ale to wlasnie socjalizmowi zawdzieczamy oglupiale spolczenstwo i mentalny rozklad spoleczny - w stylu "bo i mi sie nalezy" , "albo jak on ma to pewnie ukradl, albo za lapowki i niech mu zabiora, bo ja nie mam tyle, a rownosc przeciez musi byc". Socjalizm to dla mnie jedno, wielkie g...

    OdpowiedzUsuń